.........

Inbjudningskorten till dopet kom idag.. Det börjar bli dax! Hatar att stå inför en massa folk!
Men tur att jag har Robin vid min sida och Emma i "publiken"! Kommer bli skrattfest!
Imorgon kommer Robin och då ska det pratas o skrattas, han ska få ha hand om lilleman
medans jag ska städa ihop lite fort! Detblir ju stökigt direkt!
Bingo blir det på Tisdag med dom bästa, storvinsten ska bli min! Vinner Emma lr Robin så ligger
Sjön nära ;) haha! Martin vill dra på bingo på lördag i häggen och vinna storvinsten där! GLÖM,
jag kommer vinna den med :)
Lilleman får vara med världens bästa momma å moffa då:) kommer gå utmärkt!
Snart fyller min älskade lillebror 8år, gamling!
Sen fyller remmowitch år den 8aug, det ska firas! Men inte lika stort som nästa år ;) är jag inte
I hdal på onsdag så kommer vi till dig på lördag :) Tårta förväntas!
HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0