Tröttsamt

Det ser ut som skit i sovrummet, det är saker ÖVER allt... Jätte roligt att städa när det efter 1h ser skit ut igen! Alldeles för trångt att bo i en 2a.
Men förhoppningsvis blir det ändring på det under helgen ;)

Känner mig trött och seg idag, vill ut och gå men det vill inte kroppen.. Tror jag ska vänta till Martin kommer hem så går vi tillsammans! Får straffas med 200 hopp med hopprepet istället :)
Kan ju kanske göra nått åt sovrummet istället, nu när lilleman sover :)

Frukosten bestod idag av 2dl naturell yoghurt och några torkade blå bär och lunchen med lite sallad å ägg..
Ägg går åt! Köpte 48st i söndags å nu är det 1 ägg kvar (y)

HEJ


Kommentarer
Postat av: felicia

Dayum! Vad duktig du är, jag håller på tränar med.. men skit tråkigt ju :P



men bra jobbat!



Guuud vad du äter ägg, jag köper fyrpack.. och det tar aldrig slut :P måste ibland kasta :D

2012-07-05 @ 19:24:25
URL: http://feliz.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0