Sova?

Kan inte förstå varför jag inte kan sova! Martin somnar hur fort som helst, men jag kan fan inte sova! Lillhjärtat ligger i sin egen säng och sover sedan 3 h.. Blir så less.. Kanske har något med Tuffs att göra! Han springer runt som en galning och ska klösa sig runt hela sängen och bitas i fötterna.. Skitkatt, din semester kommer om 1 jävla dag.. Lugna sig!

Var på stan en sväng idag. Va på 3 olika synbutiker och hoppades att de fanns nån drop in för synundersökning.. På den sista så stod det på dörren "drop in idag" YES! Men vafan , de "hann" inte med någon fler så vi bokade en tid imorgon :)
Måste ju berätta att på butik nr 2 stod vagnen bakom Martin och sonen lägger iväg en brakskit... Den levande pruttkudden.. Haha!

Måste ju nästan berätta att vi syndade idag.. En ploppjävel.. Fan... MEN som tur var va inte ploppen så god som jag tänkte mig så det var ju bra! Nu vet jag det och behöver inte tänka nå mer på det!

Hoppade 100 hopp med hopprep ikväll också, trodde jag skulle dö.. Men det känns skit bra ändå! Taggar redan inför en promenad imorgon, men då för bessen faktiskt sova.

GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0