Nya livet

Nu har jag börjat blogga igen!
Får se hur länge det håller i sig..


Började ju med GI den 26/6 och är nu inne på andra veckan och det känns hur bra som helst.
Känner mig redan mycket lättare och har redan, efter en vecka, gått ner 3,1kg och Martin 3,5=)

Trodde ALDRIG att jag skulle hålla på mer än en vecka, men när jag ser resultaten ska jag verkligen
hålla på med det här ÄNDA tills jag gått ner till min målvikt!
Och det hoppas jag blir innan jul, eller hoppas, jag SKA ha hamnat där jag vill hamna då!

Frukosten idag bestod av ostomelett och lunchen blir kycklingsallad! Jag som hatat att äta fisk och
kykling äter faktiskt det utan problem och det är gott!


Min älskade son, vaknade precis! Han är världens gulligaste unge och blir 3 månader den 20 Juli!
Shit vad tiden går alltså... Satan..  Ska börja planera inför dopet som nog blir den 5 Augusti om
nu kyrkan kan ta och ringa upp idag! Annars blir det nog en vecka senare. Det är ju trots allt bara
1 månad kvar tills det isåfall!

Igår frågade även Martin Johan om han ville bli sonens fadder, och det ville han såklart vara =) Så
nu är det Johan och Robin som ska vara faddrar och jag tror det blir toppen!

Slänger upp en bild på lillhjärtat, innan jag ska klä på han och ta en promenad i spöregnet -.-


Mitt charmtroll<3

Älskar dig så mycket, Gullunge<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0