Hammerdal

Igår kom man till underbara Hammerdal:) katterna är sååå nöjd att dom få vara ute och springa fritt! Och jag är bara nöjd av att vara häär :)

Kikade på lägenhet här också och jag vill verkligen flytta till den! 2 stora rum och ett lagomt till sonen! Stort kök, en liten toa och 1 STORT kaklat badrum och 2 balkonger! Vafan? Hur bra
Är inte det? Helt fantastiskt!! Vi som har två små rum och litet kök å toa..... Trångt! Perfekt läge, har uppsyn över hela byn! Dessutom så blir man granne med brorsan som har en jätte balkong!

Strömsund idag... Regna gjorde det.... Blött... Och jag måste säga att dunder kan aldrig ha varit så här dåligt som de va nu!? Tänk om man fått vara lille bäbis som sov under hela vistelsen så snällt:)

Imorn åker vi "hem", utan katterna:) men vi kommer tillbaka nästa helg!! Wooho! Då blire BINGO med remmarn! Kanske åselemarknan också:)

Nä, nu må jag fortsätta spela Mario, mamma å martin sög skit balle...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0